آتش‌سوزی سوپر مارکت، یک مصدوم برجای گذاشت

به گزارش رکنا، روز گذشته در پی تماس شاهدین با سامانه 125 مبنی بر آتش‌سوزی یک فروشگاه مواد غذایی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 3:35 دقیقه بامداد زنگ ایستگاه 40 و 52 را به صدا درآورد و آتش‌نشانان به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی به محل حادثه در اسکندری شمالی، نبش خیابان فرصت شیرازی اعزام شدند.
محمد یزدانی افسر آماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران در این باره ابراز داشت: محل حادثه یه ملک تجاری با کاربری سوپر مارکت و به مساحت 35 متر مربع در طبقه همکف و 20 متر مربع در زیر زمین بود که شعله‌ور شده و در حال سرایت به دو طبقه مسکونی بالاتر خود بود و یک کارگر جوان در داخل آن به دام شعله‌های سرکش افتاده بود.
وی افزود: در هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه، شعله‌های آتش از درب و پنجره‌های آکاردئونی قفل شده به بیرون زبانه می‌کشید و هر لحظه جان کارگر محبوس و ساکنین بالایی را تهدید می‌کرد.
یزدانی تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از تقسیم شدن به دو گروه، به سرعت با بریدن قفل‌های ورودی، خود را به کانون آتش‌سوزی رساندند و در ابتدا کارگر نیمه جان را از محل خارج و سپس با استفاده از دو رشته لوله آبدهی، آتش‌سوزی فروشگاه را خاموش و از سرایت آتش به فروشگاه‌های اطراف جلوگیری کردند.
وی با اشاره به این که دود انتشار یافته به طبقات مسکونی بالا هدایت می‌شد، افزود: گروه دیگری از آتش‌نشانان به طبقات بالا رفته و ساکنین را مطلع و از محل خارج کردند.
محمد یزدانی ضمن اعلام علت وقوع اصلی این حادثه از طرف کارشناسان این منطقه، اعلام کرد؛ در پی نجات این کارگر محبوس شده یکی از آتش‌نشانان از ناحیه مچ دست راست دچار مصدومیت شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 475395 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟