سقوط داربست فلزی در خیابان امیرآباد شمالی

به گزارش رکنا، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 49 به همراه گروه امداد و نجات 18 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، ساعت 19:48 دقیقه شب گذشته خود را به محل حادثه درخیابان امیرآباد شمالی، نبش خیابان دوازدهم رساندند.
محمد پناهی معاون منطقه دو عملیات آتش‌نشانی تهران که به همراه آتش‌نشانان در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در محل حادثه داربست‌های نصب شده بر روی ضلع شمالی نمای یک ساختمان نیمه کاره به علت نامعلوم به طور کامل از نمای این ساختمان جدا شده و به داخل خیابان، و بر روی ساختمان‌های مقابل، کابل‌های برق هوایی و چند دستگاه خودروی پارک شده سقوط کرده بود.
وی با بیان اینکه خوشبختانه دراین حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید، ادامه داد: نیروهای عملیاتی به محض حضور در محل حادثه با توجه به سقوط داربست‌ها بر روی کابل برق فشار قوی، بی‌درنگ با کشیدن نوار هشدار دهنده از رفت و آمد شهروندان و نیز خودروها جلوگیری کردند و پس ایمن‌سازی محل حادثه، با قطع جریان برق توسط عوامل اداره برق، مشغول مهار داربست‌های معلق شدند.
پناهی افزود: آتش‌نشانان طی سه ساعت عملیات سرانجام موفق شدند میله‌های فلزی این داربست را از یکدیگر جدا کرده و به محلی امن انتقال دهند.
گفتنی است: علت وقوع این حادثه هم‌اکنون از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

داربست2داربست1

کدخبر: 475333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟