آتش سوزی دپوی ضایعات چوب +عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا و به نقل از پایگاه خبری 125؛ در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش در خیابان کارگر جنوبی، پشت یک فروشگاه بزرگ، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 22 شب گذشته بی درنگ نیروهای آتش نشانی ایستگاه های 52 و 118 به همراه تانکر آب، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و نیز خودرو های پشتیبانی(لودر) را همزمان به محل حادثه اعزام کرد.

65 (1)
علیرضا جبارزاده معاون عملیات منطقه 5 آتش نشانی تهران در این باره اظهار داشت: در قطعه زمینی به وسعت 1500 متر مربع، مقادیر زیادی چوب درختان هرس شده بر روی هم دپو شده بود که به هنگام رسیدن آتش نشانان محل جمع آوری چوب ها کاملا شعله ور شده و دود و آتش زیادی از میان آن به آسمان زبانه می کشید.
وی اضافه کرد: با توجه به این که بخش عمده ای از محل حادثه در مجاورت یک فروشگاه بزرگ زنجیره ای قرار داشت و هر آن احتمال می رفت شعله های سرکش آتش به این مکان و ساختمان های اطراف سرایت کند، نیروهای آتش نشانی به سرعت این آتش سوزی را به محاصره در آورده و مشغول عملیات شدند.
معاون عملیات منطقه 5 آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله به چند گروه تقسیم شدند و با چندین رشته لوله آبدهی به سوی شعله های آتش حمله ور شدند و آتش را قبل از سرایت به ساختمانهای اطراف مهار و خاموش کردند.

65 (11)65 (6)

جبارزاده با اشاره به این که عملیات مهار این آتش سوزی سه ساعت به طول انجامید، خاطرنشان کرد: با حضور به موقع نیروهای عملیات، خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی نداشت.
گفتنی است علت بروز این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 473211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟