به گزارش رکنا، در پی تماس شهروندان در ساعت 7:40 دقیقه صبح امروزبا سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و اعلام آتش‌سوزی در یک ساختمان بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی ایستگاههای ۲ و ۱۲۰ این سازمان راهی محل حادثهدر پل چوبی، خیابان ابن سینا، چهارراه فخرآباد شدند.
مهدی حقی مدیر منطقه ۶ عملیات سازمان آتش‌نشانی که در محل حادثه حضور یافته بود، در این باره گفت: هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه، دود و شعله‌های آتش ازقسمت زیرزمین یک ساختمان دو طبقه به متراژ ۳۰ متر مربع با کاربری کارگاه نگارگری و نقاشی خارج می‌شد.
وی با اعلام این که دراین حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز ساختمان و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاه تنفّسی وارد زیرزمین مملو از دود و آتش شده وتوسط یک رشته لوله آبدهی در کمترین زمان ممکن، شعله‌های آتش را مهار و خاموش کردند.
مدیر منطقه ۶ عملیات با بیان اینکه علّت آتش‌سوزی توسط کارشناسان پیشگیری آتش‌نشانی منطقه در دست بررسی است، اضافه کرد: آتش‌نشانان پس از انجام عملیات تهویه و تخلیه دود، محل حادثه را جهت انجام اقدامات قانونی در اختیار عوامل انتظامی منطقه قرار دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟