تبعات باخت تراکتورسازی؛ ترافیک، تخریب اموال عمومی و مصدومیت تماشاگران و مأموران پلیس

رکنا : سرهنگ هاشم شعفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه حواشی مسابقه تیم تراکتور با پیکان با سعه صدر و خویشتن داری پلیس پایان یافت، اظهار کرد: در پابان بازی فوتبال بین تیم تراکتور سازی و پیکان تعداد تماشاگرنماها که از عملکرد تیم و نتیجه مسابقه فوتبال ناراضی بودند اقدام به ایجاد تنش با بازیکنان و خسارت به اموال عمومی و خودروهای تماشاگران کردند.

وی افزود: پلیس با سعه صدر و نهایت خویشتنداری سعی در متفرق کردن آنها کرد که اقدامات این افراد موجب ترافیک شدید در اتوبان شهید کسایی شده بود با حضور پلیس روانسازی ترافیک انجام و موضوع بدون هیچ مشکل خاصی پایان یافت.

شعفی گفت: حواشی پیش آمده در نتیجه تعرض یکی از تماشاگرنماها به یکی از بازیکنان تیم تراکتور و اشتباه رفتاری بازیکن دیگر بوجود آمد.

وی گفت : تعداد 7 نفر از تماشاگران و چند نفر از همکاران انتظامی در محوطه استادیوم به صورت سطحی مصدوم که مصدومین تماشاگر سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

وی آمار و اخبار انتشار یافته در فضای مجازی و برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی در این خصوص را تکذیب کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 470809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟