برخورد شدید خودرو با درخت یک مصدوم داشت

به گزارش رکنا، رانندگان عبوری با دیدن صحنه این حادثه رانندگی، با توجه به محبوس شدن یک نفر در داخل خودرو، سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفته و تقاضای کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله حدود ساعت یک بامداد امروز، آتش نشانان ایستگاه 24 و تیم امداد و نجات دو این سازمان را به محل حادثه در بلوار نبرد جنوبی راهی کرد.
به گفته محمد معصوم فرمانده آتش‌نشانان حاضر در محل حادثه، یک‌دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ به دلیل نامعلومی پس از منحرف شدن از مسیر اصلی به شدت با یک اصله درخت دروسط بلوار برخورد کرد که براثر آن راننده ی 35 ساله این خودرو در داخل اتاقک آن گرفتار و مجروح شد.

تصادف سواری با درخت1
وی اضافه کرد: آتش‌نشانان پس از قطع برق محل و نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در اطراف محل حادثه، مشغول عملیات آزادسازی راننده شدند که سرانجام پس از برش قسمتی از خودرو با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و نیز فضاسازی لازم موفق شدند راننده گرفتار را از داخل خودرو خارج کنند.
معصوم ادامه داد: این راننده 35 ساله که به شدت زخمی شده بود برای مداوا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.
این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت این حادثه توسط عوامل راهور در حال بررسی است، گفت: نیروهای عملیات پس از حضور عوامل راهور در محل و انتقال خودرو بوسیله جرثقیل به پارکینگ راهنمایی و رانندگی، به منظور ایمن کردن محل حادثه، سطح جاده را پاکسازی کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟