طوفان مرگبار در شرق ایالت تگزاس

به گزارش رکنا، به گفته پلیس آمریکا روز گذشته (شنبه) در پی طوفان مخربی که تگزاس را درنوردید، سقوط درخت روی یک خودرو منجر به کشته شدن در دَمِ دو کودک سه و هشت ساله شد که به همراه والدین خود داخل خودرو بودند.
بررسی‌های اولیه خسارات حاکی از آن است که گردبادی با سرعت بیش از ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت شهرستان "رابرتسون" تگزاس را درنوردیده است.
گزارش‌ها حاکی از آسیب دیدن چندین نفر در این طوفان بوده و خسارات زیادی از جمله سقوط بسیاری از درختان، سقف خانه‌ها و تخریب ساختمان‌ها متوجه این شهرستان شده است.
همچنین دو شهر "برموند" و "فرانکلین" تگزاس نیز در پی این طوفان با قطعی کامل برق در شهر مواجه شدند.
تگزاس روز گذشته شاهد بخشی از طوفان‌های متعدد و وضعیت هواشناسی خطرناکی بوده است که پیش‌بینی شده بخش‌هایی از جنوب شرق و "دره رود اوهایو" را در روزهای آتی در خواهد نوردید.
سیستم آب و هوایی پیش‌بینی شده شبکه‌ای از طوفان‌های قوی، بادهای کشنده، رعد و برق‌های پی در پی و تگرگ‌های مهیب را به همراه خواهد داشت.
بر اساس پیش‌بینی‌ها این سیستم خطرناک آب و هوایی با عبور از مرز غربی می سی سی پی از آلاباما گذر کرده و به ایالت جورجیای آمریکا خواهد رسید.
بنا بر گزارش سی ان ان، اگر چه هشدارهای زیادی نسبت به وقوع این طوفان‌ها به مردم مناطق تحت تاثیر آمریکا داده شده است اما پیش‌بینی می‌شود با تضعیف این سیستم آب و هوایی خطرناک تا بعدازظهر امروز (یک‌شنبه) خطرات ناشی از نیز کاهش یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 469467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟