طغیان رودخانه محور «ارزوئیه - حاجی آباد»را مسدود کرد

سرهنگ یوسف نجفی اظهار کرد: در اغلب بخش‌های استان کرمان به جز محدوده‌ای در جنوب شرق شامل شهرستان‌های فهرج و ریگان شاهد بارش باران هستیم.

وی ادامه داد: محورهای استان در شمال به جز محور «ارزوئیه – حاجی آباد» به علت طغیان رودخانه مسدود شده است و مردم می‌توانند از مسیر جایگزین «ارزوئیه – وکیل آباد» استفاده کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از باز بودن سایر محورهای شمال استان کرمان خبر داد و افزود: با توجه به وضعیت جوی از مردم می‌خواهیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند چرا که در چنین شرایطی ضریب ایمنی به دلیل لغزنده بودن سطح معابر کاهش پیدا می‌کند.

سرهنگ نجفی همچنین از کاهش محدوده دید رانندگان در محورهای استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: رانندگان در صورت ضرورت به انجام سفر، در نهایت احتیاط در جاده‌ها حضور پیدا کنند و با سرعت مناسب و مطمئنه حرکت کنند.

وی توصیه کرد که افراد قبل از شروع سفر حتماً اطلاعات مربوط به وضعیت راه‌ها را از سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان کرمان کسب کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: با توجه امکان وقوع اتفاقات غیرقابل پیش بینی و طغیان رودخانه‌ها در اثر بارش‌های بهاری، رانندگان در عبور از روی پل‌ها و حوالی رودخانه‌ها نهایت احتیاط را به کار گیرند تا مشکلی پیش نیاید.

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 469372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟