33  آتش نشان از تهران به مناطق سیل‌زده خوزستان اعزام شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اعزام ۳۳ آتش نشان به استان خوزستان، گفت: جهت تسریع امدادرسانی به مناطق سیل زده، ۱۱ خودروی سبک و سنگین شامل ۹ خودروی آتش‌نشانی و ۲ چرثقیل به استان خوزستان ارسال شده است.

 جلال ملکی با اشاره به اعزام نیروهای آتش نشانی شهرداری تهران به مناطق سیل زده استان خوزستان اظهار کرد: تمام نیروهای آتش نشانی مستقر در استان لرستان در معیت تیم شهرداری تهران به منظور امدادرسانی راهی استان خوزستان و شهر اهواز شدند.

بنابر اعلام شهرنوشت، وی با بیان اینکه ۳۳ نیروی آتش نشان هم اکنون با هماهنگی مسئولان محلی با حضور در شهرک‌ها مشغول امدادرسانی هستند، اضافه کرد: جهت تسریع امدادرسانی به مناطق سیل زده، ۱۱ خودرو سبک و سنگین شامل ۹ خودروی آتش‌نشانی و ۲ چرثقیل به استان خوزستان ارسال شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به سایر تجهیزات ارسال شده به استان خوزستان، تصریح کرد: ۲ موتور ژنراتور قوی، یک دستگاه خودروی نجات، ۲ موتور ژنراتور قوی متعلق به سازمان مدیریت بحران، ۴ دستگاه پمپ سنگین آب کشی، ۲ دستگاه پمپ نیمه سنگین آب‌کشی و ۳۰ دستگاه پمپ آب کش سبک به این استان ارسال شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468848 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟