مرگ تلخ زن و شوهر شیرازی به خاطر گازگرفتگی! + تصاویر

محمود عالیشوندی، مدیرکل اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به همراه همسر دومش بهاره شفیعی سروستانی در شیراز بر اثر گاز گرفتگی فوت کردند.

به گزارش رکنا از فارس؛ این حادثه روز شانزدهم فروردین ماه سال جاری رخ داد که در پی آن محمود عالیشوندی و بهاره شفیعی سروستانی که همسر دوم وی بود و سابقه معاونت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس را داشت دچار گازگرفتگی شدند و جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار رکنا، علت به تعویق افتادن تشییع مرحومه بهاره شفیعی سروستانی عدم حضور خانواده درجه یک ایشان - مادر، برادر و خواهر - در خارج از کشور بوده است.

یکی از نزدیکان مرحومه در تماس با رکنا گفت: خانواده خانم شعیبع سروستانی عصر امروز وارد شیراز شده اند وقرار صبح فردا در مراسمی که مقابل تالار حافظ شیراز در نظرگرفته شده است تشییع و در قطعه هنرمندان دار و الوحده شیراز به خاک سپرده می شود

پیکر محمود عالیشوندی با حضور مسئولان استان و اهالی فرهنگ و هنر فارس از مقابل تالار حافظ پس از اقامه نماز به سوی زادگاه وی تشییع شد. پیکر محمود عالیشوندی پس از تشییع در شیراز، در فراشبند فارس به خاک سپرده می‌شود.

صابر سهرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، سید تقی سهرابی، مدیر کل صدا و سیمای فارس، سید مرتضی موسوی، مدیر کل بهزیستی فارس و حجت الاسلام حسین امیدی، رئیس ستاد کانون های مساجد فارس و همچنین جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز حضور داشتند.

001

شادروان محمود عالیشوندی، پیش از فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ استان یزد بود و افزون بر این سوابقی همچون، مدیر گروه هنر مرکز تحقیقات، مدیرکل آموزش صدا و سیما، مدیر کل آموزش و پژوهش استان ها، مدیر بانک اطلاعات تولید سیما و قائم مقام صدا و سیمای کرمانشاه را در کارنامه فعالیت های اجرایی خود داشت.

وی از بیست و دوم آذرماه سال ١٣٩٠ تا بیست و یکم مرداد ١٣٩١ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بود.

زنده یاد عالیشوندی از هنرمندان تئاتر فارس نیز بود که به همراه همسر خود، دکتر بهاره شفیعی سروستانی که سابق بر این معاون مدیرکل ارشاد فارس هم بود و از هنرمندان و کارشناسان تئآتر شیراز بود، جمعه شب در اثر گاز گرفتگی جان باخت.

پیکر مرحومه بهاره شفیعی سروستانی، روز چهارشنبه از مقابل تالار حافظ شیراز تشییع خواهد شد.

مرحومه بهاره شفیعی سروستانی متولد 1356 در شیراز و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران بود. وی در سال‌های 1394 تا 1396 معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس را بر عهده داشت و سابقه کارگردانی و اجرای نمایش‌هایی همچون «جن‌زدگان»، «زمین» در استان لرستان، نگارش مجموعه تلویزیونی «کسوف»، تدریس رشته نمایش در دانشکده‌های هنر و خبر فارس، چاپ و انتشار کتاب «کوتوله‌ها و سه نمایش همراه» و ... را در کارنامه هنری و اجرایی خود داشت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟