به گزارش رکنا، میشائیل کلور برشتولد، سفیر جمهوری فدرال آلمان در جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری که صبح امروز در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برگزار شد، با اشاره به ارسال محموله بشردوستانه برلین به سیل زدگان کشورمان اظهار کرد: سابقه همکاری خوب و طولانی صلیب سرخ آلمان و هلال احمر ایران باعث شد که این محموله علی رغم مشکلات بین‌المللی با هماهنگی‌های سریع منتقل شود.

سفیر آلمان در تهران با بیان اینکه خوشحالم که کمک‌های بشردوستانه آلمان به کشور ایران امکان پذیر شد، افزود: این محموله خیلی سریع و بدون بروکراسی از طریق صلیب سرخ به هلال احمر ایران تحویل داده شد.

وی عنوان کرد: این تنها کمک بشردوستانه آلمان نیست و آلمان سال‌هاست از پناهندگان افغانغانستانی ساکن در ایران حمایت می‌کند.

مارک هافمن رئیس صلیب‌سرخ آلمان نیز در ادامه‌ی این مراسم گفت: این اقدام کمک‌رسانی از طریق توئیت سفیر آلمان آغاز شد و از این طریق امکان ارسال این تجهیزات به ایران فراهم شد.

وی ادامه داد: این موضوع به ما نشان داد که روابط ما با هلال‌احمر ایران خوب و نزدیک است و در مواقع بحرانی این همکاری می‌تواند خیلی سریع پیش رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 468126 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟