علی بلمچی بخشدار مرکزی اهواز با اشاره به زیر آب رفتن کلی زمین‌های کشاورزی مسیر تصفیه قندوشکر بر اثر سیلاب، اظهار کرد: به روستا‌های گبیر یک، دو و نبی اکرم در مسیر تصفیه قندوشکر دستور تخلیه دادیم و اکنون در حال آماده‌سازی اردوگاه برای اهالی این روستا‌ها در این مسیر هستیم.

وی افزود: دستور تخلیه به روستا‌های ام‌تمیر، کریشان دو و سه در حاشیه رودخانه کارون نیز داده شد و در نظر داریم در حوالی این روستا‌ها اردو‌گاهی برای آن‌ها دایر شود.

بخشدار بخش مرکزی اهواز با اشاره به بالارفتن دبی رودخانه کرخه، گفت: اکثر روستا‌های مسیر رودخانه کرخه از قبیل: روستای شهرک قلعه سحر، عشاره‌بزرگ و کوچک، بروایه عمیر، بروایه‌البوثنوان، بروایه یوسف، چبسه بزرگ، چبسه کوچک، حلاف یک، حلاف دو و سه، نیمه غربی شهر الهایی، ام عگله بیت سعید و ام عگله سید سبوس امشب زیر آب می‌روند.

بلمچی با بیان اینکه دو اردوگاه جدید برای اهالی روستا‌های حوضه کرخه راه‌اندازی شد، گفت: پادگان شهید عاصی زاده هم جوار پلیس‌راه اهواز – اندیمشک و اردوگاه راهیان نور گل نرگس برای اسکان اهالی این روستا‌ها در نظر گرفته شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟