سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده  اظهار کرد: در پی وصول خبری مبنی بر حضور موقت یکی از متهمان تحت تعقیب در حوزه استحفاظی شهر زواره مراتب در دستور کار عوامل فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی قضائی، این فرد را در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در شهر زواره دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

هاشمی‌زاده همچنین از متلاشی شدن یک باب پاتوق مواد مخدر در حوزه استحفاظی اردستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح آرامش نوروزی و پاکسازی نقاط آلوده مامورین کلانتری اردستان پس از شناسایی و اخذ حکم قضایی یک باب پاتوق مواد مخدر را مورد بازرسی قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی مذکور تعداد یک نفر متهم در حال استعمال مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک، سوخته تریاک، شیره، تعدادی آلات استعمال و توزیع مواد مخدر و همچنین تعداد دو دستگاه تجهیزات کامل دریافت امواج ماهواره کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با بیان اینکه متهم به همراه پرونده و مواد مکشوفه جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضائی شهرستان شد، گفت: این شهرستان محل امنی برای متخلفان مواد مخدر نیست و طرح‌های پیشگیری و ارتقای امنیت اجتماعی پلیس با همکاری مقامات قضائی ادامه خواهد داشت.

هاشمی‌زاده از مردم خواست وجود هر گونه پاتوق مواد مخدر را به پلیس اطلاع دهند و با توجه به اینکه میانگین سنی بیشتر مراجعان به این مکان‌ها جوانان و نوجوانان هستند، مراقب فرزندانشان باشند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟