کشف 5 کیلوگرم تریاک در استان مرکزی

احمدرضا چگنی  اظهار کرد: با توجه به اولویت های پیش بینی شده پلیس در مبارزه قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر، در اجرای طرح نوروزی تا کنون درحدود 180 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

وی با اشاره به عملیات روز گذشته ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر در یکی از شهرستان های استان گفت: در این عملیات یک توزیع کننده مواد مخدر در حال جابجایی مقدار حدود 5 کیلوگرم تریاک شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

چگنی با بیان تشدید طرح های مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سال جاری خاطر نشان کرد: تلفن 110 در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش ها و اطلاعات شهروندان است.

وی همچنین از دستگیری 24 سارق و خرده فروش مواد مخدر در عملیات های روز گذشته پلیس در استان مرکزی خبر داد و بیان داشت: در عملیات های روز گذشته پلیس استان،‌24 سارق و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و از آنان 38 فقره سرقت و در حدود 10 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

چگنی گفت: در پانزدهمین روز از فرودین ماه سال جاری،‌ ماموران انتظامی در ادامه طرح های عملیاتی موفق به دستگیری 13 سارق شدند.

وی افزود:‌ در اعترافات اولیه این افراد، تعداد 38 فقره انواع سرقت کشف و اموال کشف شده از آنان به مالباختگان تحویل داده شد.

این مقام انتظامی به دستگیری 11 نفر در جرایم مرتبط با مواد مخدر نیز اشاره داشت و گفت: از این افراد نیز در حدود 10 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی در ادامه از دستگیری 4 نفر به دلیل جرایم مرتبط با قاچاق خبر داد و خاطر نشان کرد:‌ بیشترین توفیقات عملیاتی پلیس در طرح نوروزی امسال، در سایه افزایش همکاری و مشارکت شهروندان به دست آمده است و تلفن 110 چون گذشته در تمامی ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش ها و اطلاعات شهروندان است.

چگنی تصریح کرد:‌ به منظور افزایش کیفی خدمات رسانی پلیس و توسعه نظارت های مردمی بر عملکرد پلیس، سامانه تلفنی 197 نیز آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات شهروندان نسبت به عملکرد پلیس است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467415 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟