حتی یک سرقت در پلدختر نداشته‌ایم

 سردار حاجی محمد مهدیان نسب ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ساعت اولیه سیل ما از طریق هوایی ۲۰۰ نفر از همکاران را علاوه بر همکاران پلدختر به منطقه اعزام کردیم، اظهار داشت: از اولین ساعت تا الان حضور داشته‌ایم و همه محلات را دیده و با مردم صحبت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه هزار نفر نیروی کمکی ناجا در منطقه مستقر است، تصریح کرد: ‬ ۵ کامیون اقلام توزیع شده و ۲ اکیپ بهداری مستقر شده است.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه ‬همه محموله‌های امدادی و غذایی که از خرم آباد و مسیرهای مختلف به پلدختر و حتی به دیگر نقاط می‌رود توسط همکاران اسکورت می‌شود، افزود: ۱۸ نقطه استقراری داریم؛ تاکنون حتی یک سرقت نداشته‌ایم.

سردار مهدیان نسب ادامه داد: نحوه توزیع ابتدا مناسب نبود و مردم هجوم آوردند برای بردن اقلام و یک بی انظباطی ایجاد شد که با حضور سردار اشتری حل شد و ‬الان امنیت برقرار است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای ما در مورد تمام محموله‌های امدادرسانی و کمکی که از طریق مردم و هلال احمر می‌آید از مبدا تا مقصد و توزیع حضور دارند، کمک‌هایی هم خود نیروی انتظامی تهیه کرده بود که توزیع شد، گفت: دیروز جلساتی با فرماندار و هلال احمر داشتیم، الان اقلام دارد به صورت معتمد محوری توزیع می‌شود و در هر محله معتمد تعیین شده است و ‬توزیع بیشتر شبانه انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه توزیع باید آنقدر انجام شود که اشباع شود، تصریح کرد: نیروهای ما کوچه به کوچه با کاور پلیس و یگان ویژه مستقر هستند، ‬الان مشکل امنیتی نداریم، فقط در توزیع مشکل بود که از دیروز نظم دهی شده است و الان کمک واقعاً به افراد نیازمند می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟