کمک ۲۵۰ میلیون ریالی کاشانی ها به سیل زدگان

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان گفت: مردم کاشان تاکنون ۲۵۰ میلیون ریال به مراکز جمع‌آوری کمک به مردم سیل زده کشور اهداء کردند که از این میزان ۴۰ میلیون ریال غیرنقدی بوده است.

امیرحسین شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی ویژه مردم سیل زده کشور اظهار داشت: پس از وقوع سیل در استان‌های گلستان و لرستان پایگاه‌های تحت پوشش کمیته امداد کاشان اقدامات لازم نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی این شهرستان را انجام دادند و در نقاط مختلف هدایای نقدی و غیرنقدی مردم را جمع‌آوری کردند.

وی از ایجاد هشت پایگاه در منطقه کاشان خبر داد و افزود: سه پایگاه در میدان ۱۵ خرداد کاشان، یک پایگاه در دارالسلام، دو پایگاه در مصلی بقیه الاعظم، مرکز نیکوکاری صاحب‌الزمان و فاطمه الزهرا جوشقان قالی آمادگی لازم نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم اقدام کردند.

رئیس کمیته امداد کاشان با بیان اینکه به زودی پایگاه‌های بیشتری در سطح شهرستان کاشان ایجاد می‌شود، ابراز داشت: مردم دارالمومنین کاشان تاکنون ۲۵۰ میلیون ریال به مراکز جمع‌آوری کمک به مردم سیل زده کشور کمک کردند که از این میزان ۴۰ میلیون ریال آن غیرنقدی بوده که توسط پایگاه فاطمه الزهراء جوشقان قالی جمع‌آوری شده است.

به گزارش مهر، پویش مردمی «نوزاد گلستانی» و «همراه لرستانم» به صورت مردمی راه اندازی شده است که در پویش نوزاد گلستانی یک هزار و ۵۰۰ قوطی شیرخشک و هزار و ۵۰۰ بسته پوشک توسط مردم کاشان تهیه و به مناطق سیل زده ارسال شد و در پویش همراه لرستانم نیز اقلام مورد نیاز منطقه احصا ء و به مردم شهید پرور کاشان شد اعلام تا به میزان توان در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟