برآورد خسارت‌های ناشی از سیل باید واقع‌بینانه باشد

 آیت الله محمود محمدی عراقی صبح امروز در نشست مدیریت بحران استان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه یکبار دیگر از این آزمون الهی سربلند بیرون آمده است.

وی از تمام دستگاه‌ها و مدیریت ارشد استان در کنترل بحران قدردانی کرد و افزود: به برکت زحمات مدیران استان این رنج‌ها در استان به سازندگی تبدیل شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: در زلزله سرپل‌ذهاب و در جریان سفر رهبر انقلاب به این مناطق ایشان تاکید کردند که فرصت زلزله باید برای استان تبدیل به فرصت شود.

وی با بیان اینکه شرق استان دچار عقب افتادگی در زیرساخت‌ها است، تصریح کرد: در برآوردها واقع بین باشیم ولی باید برای مقاوم‌سازی هزینه کنیم چرا که اگر این کار را نکنیم فردا خسارت‌ها چند برابر می‌شود.

آیت الله محمدی عراقی خاطر نشان کرد: خسارات را واقع بینانه برآورد کنید اگر دولت هم مشکل داشته باشد حتماً رهبر انقلاب دستور پرداخت از صندوق توسعه ملی را خواند داد.

وی با بیان اینکه هر حادثه سه مرحله اقدام از جمله پیشگیری، امدادرسانی و بازسازی دارد، تاکید کرد: آنچه می‌سازیم نباید دوباره تخریب شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: باید نظارت کرد که این اعتبارات درست و به جا هزینه شود و از خسارات بعدی جلوگیری کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 467246 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟