دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: بحران سیلاب در شهرستان دورود تاکنون به کنترل درآمده است

سرلشکر محسن رضایی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعضای ستاد بحران شهرستان دورود خوش‌بختانه از یک هفته قبل از شروع بحران در پنجم فروردین و در 2 روز گذشته جلسات خوبی را برگزار کردند و با اعمال آمادگی‌های و فراهم‌نمودن مقدمات توانستند چند خطر بزرگ را از شهرستان دورود دور کنند؛ انسجام بسیار خوبی را در بین نیروهای مسلح، بخش‌های دولتی، شهرداری و هم‌چنین سایر بخش‌های خصوصی مشاهده کردم.

وی افزود: تجربه شهرستان دورود نشان می‌دهد که هرچه آمادگی‌های قبل از بحران بیش‌تر باشد مقابله با بحران نیز بیش‌تر می‌شود، با این حال خساراتی به این شهرستان وارد شده، تعدادی از روستاها در محاصره سیل هستند و 10روستا را به‌طور کامل تخلیه کرده‌اند؛ کمپ‌های اردوگاهی نیز برای این مناطق مستقر شده‌ و بیش از 2 هزار و 500نفر در این کمپ‌ها اسکان داده‌ شده‌است.

دبیر مجمع تشخیص نظام عنوان کرد: در مجموع و با تلاش‌های خیلی خوب بحران سیلاب تاکنون به کنترل درآمده، امشب موج جدیدی از انباشت آب‌ها وارد شهرستان و سد مروک می‌شود، سد هم سر ریز کرده‌است.

وی بیان کرد: همه مسئولان در آماده‌باش کامل هستند و در مقابله با این موج جدید سیل نیز در حالت آماده‌باش هستند، امیدواریم با کمک استان و مرکز بشود شهرستان دورود را به‌سلامتی از این حادثه عبور داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466922 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟