حجم ویدیو: 2.50M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

ورود موج جدید بارشی به خراسان رضوی باعث بارش‌های پراکنده در این استان شده و طبق اعلام هواشناسی روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین شاهد بارش و ورزش باد شدید در شمال شرق کشور خواهیم بود.

با وجود اینکه خطر سیل در مناطق ییلاقی مشهد برطرف شده است اما به دلیل جلوگیری از حوادث احتمالی و احتمال آبگرفتگی و جاری شدن روان آب از ساکنان مشهد خواسته شده در روزهای ۱۲ و۱۳ فروردین در این مناطق حضور پیدا نکنند.

شهرداری مشهد نیز اعلام کرده هرگونه حضور در بوستان آبی چهل بازه به دلیل خطرات احتمالی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ممنوع بوده وشهروندان مشهدی به این بوستان مراجعه نکنند.

مسیر تردد به ییلاقات مشهد از جمله طرقبه و زشک نیز همچنان بر روی مسافران مسدود بوده و تنها ساکنان محلی امکان تردد دارند.

وزش باد شدید در خراسان رضوی

هواشناسی خراسان رضوی نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد تحلیل و بررسی آخرین مدل‌های هواشناسی نشاندهنده وقوع بارشهای پراکنده رگباری در برخی نقاط همراه با رعدوبرق تا روزهای پایانی هفته در استان می‌باشد.

بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی تغییرات گرادیان فشار هوا در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه باعث افزایش شدت وزش باد در سطح استان خواهد شد به صورتی که طی دو روز مذکور در غالب نقاط وزش باد بسیار شدید توأم با طوفان گردوخاک و احتمال وقوع بروز خسارت پیش‌بینی می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟