به گزارش گروه حوادث رکنا، سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در بازدید از بیمارستان صحرایی شهرستان آق قلا گفت: هم اکنون ۱۲۰ دستگاه مهندسی در منطقه فعال است و مقرر شد از امروز تعدادی دستگاه دیگر هم به منطقه اعزام شود تا عملیات سرعت گیرد.
سرلشگر باقری افزود: این دستگاه‌ها برای حفر کانال مورد استفاده قرار می‌گیرند و پیش بینی ما این است که اگر بارندگی زیادی نداشته باشیم طی روز‌های اندکی آب تخلیه شود و در غیر این صورت هم با حفر کانال‌های فرعی و ایحاد دریاچه‌هایی در اطراف شهر و دور از مناطق مسکونی آب را هدایت کنیم.
سرلشگر باقری همچنین درباره بیمارستان صحرایی آق قلا گفت:نیروی زمینی سپاه پیشرو‌ترین نیرو برای ارائه خدمات در بیمارستان صحرایی و متحرک است.
وی ادامه داد: در این بیمارستان همه بخش‌های که در یک بیمارستان ثابت وجود دارد، مهیاست بویژه سی تی اسکن و ام ار آی و همچنین بخش‌های جراحی و ضروری بهداشتی نیز وجود دارد.
وی ادامه داد: تعداد مراجعه کنندگان به این بیمارستان تا امروز نزدیک به ۱۰ هزار نفر می‌رسد که نشان از اعتماد مردم به نیروی بهداشتی نیرو‌های مسلح است.
سرلشکر باقری افزود: این خدمات در این منطقه ماندگار است و تصمیم بر آن شد تا بخش دندانپزشکی نیز به این بیمارستان افزوده شود تا مشکلات بهداشتی مردم در این شرایط سخت مرتفع شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 466416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟