دودکش موتورخانه آتش به پا کرد

به گزارش گروه حوادث رکنا، این حادثه ساعت 11:55 دقیقه امروز توسط کارگران یک مجتمع در حال ساخت به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 68، 114 و گروه امداد و نجات 8 به همراه خودرو نردبان هیدرولیکی، تشک نجات و خودرو حامل دستگاه های تنفسی را به محل حادثه در شهرک شهید باقری، خیابان مظفری اعزام شدند.

دودکش موتورخانه آتش به پا کرد

محمد دیبا مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران درباره این حادثه اظهار داشت: در طبقه هفتم یک ساختمان در حال احداث 17 طبقه ناگهان نمای ساختمان که رایزرهای موتورخانه در آنجا قرار دچار آتش سوزی شده بود.

وی افزود: هنگامی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند بررسی های اولیه حاکی از آن بود که شعله های آتش در نمای ساختمان به سرعت رو به گسترش است و دود حاصل از آن نیز از طریق راه پله ها به طبقات نفوذ کرده بود.

دودکش موتورخانه آتش به پا کرد

دیبا تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه پس از قطع برق و گاز ساختمان، بی درنگ در طبقات دود گرفته به تخلیه کارگران مشغول شدند و همزمان با استفاده از لوله آبدهی و تجهیزات خاموش کننده در کوتاهترین زمان ممکن، شعله های آتش را مهار و از گسترش و سرایت آن به اطراف جلوگیری کردند.

دودکش موتورخانه آتش به پا کرد

مدیر منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی با اعلام اینکه در این حادثه به هیچ یک از کارگران آسیبی وارد نشد، افزود: آتش نشانان در دو گروه به خاموش کردن آتش و جستجو در طبقات پرداختند و با استفاده از دستگاه های تنفسی به طبقات رفته و افراد حاضر در ساختمان را از درون اتاق های دود گرفته به فضای باز انتقال دادند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 464263 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟