انفجار منزل مسکونی یک مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش گروه حوادث رکنا، به گفته پزشک اورژانس، این مرد 52 درصد دچار سوختگی شده بود که سریعا به وسیله آمبولانس به بیمارستان سوانح و سوختگی انتقال یافت.

بر اساس این گزارش، ساکنین یک ساختمان چهار طبقه مسکونی در شهرک مسعودیه پس از شنیدن صدای انفجار، سراسیمه به بیرون فرار کردند و وقتی با صحنه ی سوختگی یکی از ساکنان مواجه شدند با سامانه ی ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند.

انفجار منزل مسکونی یک مصدوم بر جای گذاشت

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران به محض دریافت این خبر درساعت 21:50 دقیقه شب گذشته به سرعت آتش نشانان ایستگاههای ۱۵ و ۳۷ را به محل حادثه واقع درشهرک مسعودیه، خیابان کلهراعزام کرد.

حسین کاظمی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی در خصوص جزئیات این اتفاق ابراز داشت: مردی 35 ساله در داخل حمام واحد مسکونی 60 مترمربعی خود بود که ناگهان به علت نشت گاز انفجار مهیبی در این مکان اتفاق افتاد.

وی با اشاره به وقوع انفجار در طبقه چهارم این ساختمان چهار طبقه مسکونی، افزود: براثر انفجار، بنا به گفته عوامل اورژانس این مرد از ناحیه سر، صورت، دست ها و بالا تنه، به میزان 52 درصد دچار سوختگی شد و همچنین در چوبی حمام به دلیل موج انفجار دچار تغییر شکل شده و کاملا بسته شد.

انفجار منزل مسکونی یک مصدوم بر جای گذاشت

کاظمی ادامه داد: این شخص که به خاطر سوختگی ناشی از انفجار، دچار درد شدید شده بود، با تقلای زیاد، در چوبی حمام را شکست و هراسان از حمام و واحد مسکونی اش خارج شد.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان دو ایستگاه به سرعت در محل حادثه حضور یافته و با توجه به این که این انفجار با آتش سوزی همراه نبود، با بهمراه بردن چند دستگاه خاموش کننده به طبقه ی مذکوررفته و به ایمن کردن محل حادثه مشغول شدند و تا رسیدن عوامل اورژانس به انجام کمک های اولیه بر روی مصدوم پرداختند.

وی علت بروز این حادثه را از طرف کارشناسان آتش نشانی و عوامل انتظامی در دست بررسی ذکر کرد و افزود: پس از حاضر شدن عوامل اورژانس در محل، مرد مصدوم به سرعت به وسیله آمبولانس به بیمارستان سوانح و سوختگی انتقال یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 462076 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟