شعله وری طبقه اول یک ساختمان سه طبقه مسکونی

به گزارش گروه حوادث رکنا، این حادثه ساعت 12:06 دقیقه روز گذشته توسط شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 93، 2 به همراه خودروی حامل دستگاه های تنفسی به محل حادثه در خیابان شهید مدنی، خیابان گرگان، ایستگاه کاشیها اعزام شدند.

شعله وری طبقه اول یک ساختمان سه طبقه مسکونی

سعید فراهانی رئیس ایستگاه 93 در این باره گفت: در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه مقدار زیادی مواد غذایی نگهداری می شد و به علت نامشخص دچار آتش سوزی شده بود.

وی افزود: آتش نشانان هنگامی که به این ساختمان مسکونی رسیدند دود و آتش همه قسمت های طبقه اول را فراگرفته بود.

فراهانی تصریح کرد: آتش نشانان پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی، در میان دود غلیظ ناشی از آتش سوزی، ضمن قطع جریان برق و گاز شهری وارد محل حادثه شدند و به سرعت با استفاده از لوله های آبرسانی به مقابله با آتش سوزی پرداختند.

شعله وری طبقه اول یک ساختمان سه طبقه مسکونی

وی افزود: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به جستجو و نجات محبوسین پرداختند که معلوم شد تمام ساکنین در همان لحظات اولیه وقوع این حادثه، از داخل ساختمان خارج شده بودند.

وی با اشاره به این که خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش سوزی و ایمن سازی کامل محل حادثه، دودهای انتشار یافته در داخل ساختمان را به وسیله فن های فشار قوی به بیرون تخلیه کردند.

گفتنی است: علت این حادثه روشن ماندن لامپ روشنایی در مجاورت اجناس و در نتیجه بالا رفتن حرارت و انتقال آن به کارتن ها اعلام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟