به گزارش رکنا، سرهنگ علی تقی لو با اعلام ا این خبر اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا در پی رصد و پایش فضای مجازی، با صفحه‌ای مواجه شدند که گردانندگان آن اقدام به تبلیغ دعانویسی و رمالی کرده که تحقیقات برای شناسایی متخلف یا متخلفان در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ تقی لو افزود: با بررسی بیشتر موضوع مشخص شد این کانال تلگرامی با تعداد بیش از ۱۷ هزار عضو گیری با عنوان گشایش و آسایش با کلام قرآن و ارائه خدماتی از قبیل: سرکتاب، سحر شدن، طلسم، طالع بینی، ستاره بینی ازدواج با درج شماره حساب اقدام به کلاهبرداری می‌نماید.

وی ادامه داد: طی تحقیقات فنی پلیسی متخلفین با هویت معلوم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و جهت بررسی بیشتر به پلیس فتا شهرستان خدابنده انتقال شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در ادامه اظهار داشت: متهمان پس از ارائه ادله و مستندات قانونی به اغفال و کلاهبردای از مردم اعتراف که با تشکیل پرونده قضایی و تفیهم اتهام به مرجع قضایی تحویل شدند.

سرهنگ علی تقی لو به کاربران اینترنت توصیه کرد: افرادی که قصد درآمد زایی در فضای مجازی دارند از ترفند‌های مختلفی برای جلب کاربر استفاده می‌کنند که از آن جمله تبلیغات جذاب و پر زرق و برق و یا استفاده از تصاویر نامتعارف است که کاربران فضای مجازی باید هوشیار باشند و در دام این افراد گرفتار نشوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 461354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟