لامپ روشن آتش به پا کرد

به گزارش گروه حوادث رکنا، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۲۰:۳۵ شب گذشته با به صدا درآوردن زنگ ایستگاه ۱۵، آتش نشانان را برای مهارآتش سوزی در ساختمان مسکونی روانه ی افسریه، ۱۵متری دوم اسلام آباد کرد.

حمید صفا فرمانده ی آتش نشانان در این باره گفت: هنگام رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که از داخل انباری یک ساختمان سه طبقه ی مسکونی دود به همراه شعله های آتش به بیرون زبانه می‌کشد.

لامپ روشن آتش به پا کرد

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع برق و گاز ساختمان با به همراه بردن یک رشته لوله ی آبدهی خود را به داخل حیاط رساندند و با استفاده از تجهیزات در انباری را باز کردند.

صفا خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از باز کردن در و کنترل شعله های آتش و مهار آن بررسی های لازم را انجام دادند که معلوم شد، روشن ماندن لامپ در مجاورت اجناس انبار شده و انتقال حرارت به آنها این آتش سوزی را به بار آورده است.

وی افزود: نیروهای عملیات، شعله های آتش را پس از مهار با جابجایی وسایل داخل انباری لکه گیری کردند و پس از ایمن سازی محل، آن را تحویل مالک ساختمان دادند.

لامپ روشن آتش به پا کرد

این فرمانده ی آتش نشانی خطاب به شهروندان گفت: با توجه به نزدیکی سال جدید و خانه تکانی، شهروندان عزیز دقت داشته باشند که با رعایت موارد ایمنی و عدم سهل انگاری از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 460464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟