مهار آتش در منزل مسکونی

به گزارش گروه حوادث رکنا، ساعت 13:37 روز شب گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی و اعلام وقوع آتش سوزی در یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 101 را به محل حادثه در خیابان مدنی، میدان تسلیحات، کوچه رضایی روانه کرد.

مهار آتش در منزل مسکونی

به گفته مهدی حیدری فرمانده آتش نشانان اعزامی؛ به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که در یک ساختمان سه طبقه مسکونی قدیمی ساز درنیم طبقه سوم، لوازم منزل طعمه آتش سوزی شده و شعله های آتش در حال سرایت به قسمت های دیگر ساختمان بود.

مهار آتش در منزل مسکونی

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با قطع جریان برق و گاز محل حادثه، با کشیدن یک رشته لوله آبدهی، خود را به کانون آتش سوزی در این ساختمان مسکونی رساندند و توانستند در کمترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و خاموش کنند.

مهار آتش در منزل مسکونی

حیدری با اشاره به نجات بانوی 80 ساله از میان دود ناشی از آتش سوزی خاطر نشان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچگونه مصدومی در بر نداشت و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی لازم به مالک، محل حادثه را به عوامل انتظامی سپردند.

گفتنی است: علت بروز این آتش سوزی ریختن مواد مذاب حاصل از جوشکاری در منزل مجاور این خانه بر روی کارتن های مقوایی و سرایت به اطراف اعلام شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 456547 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟