مصدومیت دو سرنشین جوان در واژگونی خودروی سواری

به گزارش گروه حوادث رکنا، پس از دریافت خبر حادثه رانندگی از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 01:26 بامداد امروز، نیروهای عملیات ایستگاه 68 را به بزرگراه شهید همت، بلوار آبشار، پایانه اتوبوسرانی روانه کرد.

بنا به اظهار محمدابراهیم رسول نیا فرمانده آتش نشانان ایستگاه 68 ؛ یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 به دلیل نامعلوم پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با جدول حاشیه بلوار به صورت واژگون متوقف شده و راننده جوان و سرنشین 20 ساله آن(هر دو مرد) قبل از رسیدن آتش نشانان توسط رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودرو خارج شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و ضمن ایمن سازی محل و نصب علائم هشدار دهنده ی ایمنی، پس از قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین، مشغول عملیات شدند.

رسول نیا تصریح کرد: نیروهای عملیات با رعایت موارد ایمنی، راننده و سرنشین خودرو سواری پژو 206 را که از ناحیه ی دست، سر و صورت دچار آسیب دیدگی شده بودند را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

فرمانده آتش نشانان با اشاره به این که علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خودروی واژگون شده توسط آتش نشانان به حالت اول بازگردانده و به حاشیه ی امن بلوار منتقل شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 455057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟