یخ زدن مسافران حبس شده در هواپیمای بوئینگ 777 +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، هواپیمای بوئینگ 777 در نیوآرک واقع در نیوجرسی را به مقصد هنگ کنگ (به مسافت 8000 مایل) ترک کرد اما بعد از اینکه یک مسافر بیمار شد، پس از سه ساعت و نیم پرواز، مجبور به فرود اضطراری شد او از فرودگاه گوس بی، که یک پایگاه هوایی است، پرواز کرد و در یکی از فرودگاه های کانادا قصد فرود آمدن کرد.

به دلیل یک خطا و مشکل مکانیکی قادر به نشستن نبود.باورها بر این است که درب هواپیما به دلیل شرایط بد هوایی (-30 درجه سانتی گراد) ، منجمد شده بود و باز نمی شد.

حدود 250 مسافر، به دلیل نبود افسران و مسئولین فرودگاه تقریبا 16 ساعت معطل شدند.درجه حرارت درون هواپیما، به یک دفعه تا سطح ناراحت کننده و غیر قابل تحملی افت کرد.

شاهدان گزارش دادند که مهمانداران فورا به مسافران پتو دادند، اما باز هم مسافران خشمگین و ناراحت بودند.مسافران خسته شده بودند و طاقتشان تمام شده بود و دلیل پرخاشگری هایشان همین بوده است.

بالاخره بعد از 16 ساعت، یک هواپیمای جدید و امدادگر رسید و مسافران مجبور شدند با اتوبوس به قسمت دیگری از فرودگاه بروند، تا سوار بر هواپیمای دیگر شوند.

یکی از مسافران عصبانی توییت کرده است که:حالا ما از این هواپیما پیاده می شویم تا سوار هواپیمای جدید شویم و به نیوآرک بازگردیم.باز هم، زمان زیادی طی شد تا درب هواپیما بسته شود.

بسیاری از افراد شرق و یا شمال کانادا، به دلیل یخ زدگی ها و بارش های سنگین برف که تعداد پروازها را کاهش داده است، اذیت میشوند.

چندی بعد از این ماجرا، سخنگوی این شرکت هواپیمایی، بارها از مردم عذر خواهی کرد و اظهار داشت که:تمام این اتفاقات به دلیل اوضاع اورژانسی مسافر و هم چنین مشکلات فنی و شرایط آب و هوایی رخ داد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 453851 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟