سقوط مرد جوانی به چاه قنات در بیابان های شرق تهران + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، پس از گزارش خبر سقوط فردی به داخل قنات روباز به سامانه 125 آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله ساعت ۵۰ دقیقه ی بعد از نیمه شب گذشته با به صدا درآوردن زنگ ایستگاه ۱۲۱، آتش نشانان بهمراه تیم نجات ۱۵و یک دستگاه جرثقیل این سازمان را به محل حادثه واقع درمسیر غرب به شرق جاده ی خاوران، بیابان‌های قاسم آباد تهرانچی اعزام کرد.

سقوط مرد جوانی به چاه قنات در بیابان های شرق تهران

رضا ورمقانی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی دراین خصوص اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی در شب هنگام و تاریکی هوا با کمک فردی آشنا به منطقه، راهی محل حادثه شدند که با رسیدن به محل و بررسی آن مشخص شد مردی حدوداً ۳۰ ساله به دلیل نامعلومی به داخل چاه قناتی به عمق حدوداً ۱۵ متری سقوط کرده بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان پس از آماده کردن تجهیزات لازم و زدن کارگاه بر روی دهانه چاه، یکی از نجاتگران را با رعایت ایمنی برای نجات شخص حادثه دیده به داخل قنات فرستادند.

سقوط مرد جوانی به چاه قنات در بیابان های شرق تهران

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: مردمصدوم با کمک نجاتگر ابتدا بر روی برانکارد مخصوص تثبیت شد و سپس با همکاری سایر نیروهای عملیات با استفاده از طناب به خارج از چاه قنات و سطح زمین انتقال یافت.

ورمقانی افزود: این مرد 30 ساله سرانجام تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد که آنان پس از انجام معاینات اولیه اعلام کردند که این شخص به رغم سقوط 15 متری هیچ گونه آسیبی ندیده است.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر در این خصوص هم اکنون از سوی نیروی انتظامی در حال انجام است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 453779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟