تصادف زنجیره ای بامدادی در جاده ورامین + عکس

به گزارش گروه حوادث رکنا، در ساعت 05:45 صبح امروز پس از برخورد چند دستگاه خودرو با یکدیگر و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای عملیات ایستگاه 86 را به محل حادثه در جاده ورامین به سمت تهران، زیر پل فیروز آباد اعزام شدند.

تصادف زنجیره ای بامدادی در جاده ورامین

فرهاد مؤیدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص این حادثه اعلام کرد: این تصادف درمسیرجنوب به شمال جاده ورامین اتفاق افتاد و طی آن پنج دستگاه وسیله نقلیه شامل دو دستگاه خودروی سواری پراید، یک دستگاه خودروی سواری پژو 206، یک دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه مینی بوس، یکی پس از دیگری با هم برخورد کردند.

وی با اشاره به این که پس از این تصادف راه بندان شدیدی در اطراف صحنه حادثه ایجاد شد، افزود: پس از ایمن سازی محل حادثه و بازدید و بررسی های به عمل آمده توسط آتش نشانان مشخص شد که خوشبختانه سرنشینان این خودروهای تصادفی، آسیبی ندیده اند.

تصادف زنجیره ای بامدادی در جاده ورامین

این فرمانده آتش نشانی علت بروز این حادثه رانندگی را از سوی پلیس راهور در دست بررسی ذکر کرد و گفت: آتش نشانان برای بازکردن مسیر تردد خودروها و برطرف کردن راه بندان، همه خودروها را به حاشیه امن جاده انتقال دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 453362 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟