24 مسافر در جاده فیروز کوه زنده ماندند

مجید صفری رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در این باره گفت: ساعتی پیش یک دستگاه اتوبوس با 24 مسافر در مسیر فیروزکوه به سمت تهران در حال حرکت بود که به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده با رفوژ وسط محور برخورد کرد و متوقف می شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله نیروهای امدادی و خدماتی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: خوشبختانه به هیچکدام از مسافران آسیبی نرسید و همه سرنشینان این اتوبوس در یکی از مساجد روستای سربندان با همکاری دهیاری منتقل و اسکان موقت و پذیرایی شدند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: با توجه به خسارت وارد شده به اتوبوس، مسافران با وسایل نقلیه دیگری که توسط ستاد بحران شهرستان تامین شده است، می توانند به سفر خود ادامه دهند.

صفری همچنین ادامه داد: در حال حاضر در همه محورها اسکان موقت پیش بینی شده و علیرغم حجم زیاد برف، کولاک و توفان تردد ادامه دارد و با تلاش نیروهای ستاد مدیریت بحران، خدمات انجام می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون محورهای مواصلاتی شرق استان تهران باز و تردد در جریان است، افزود: از مسافران و رانندگان می خواهیم در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و یا تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 452846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟