نخستین دیدار نجات دهنده مهندس پرواز هواپیمای مرگ با همسر وی!+ عکس
حجم ویدیو: 3.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

مهرداد راضی، تنها شاهد حادثه سقوط هواپیما بوئینگ 707 قرقیزستان به تهران در کرج است که توانست جان مهندس پرواز را نجات دهد.

این جوان وقتی در برابر دود زیاد در منطقه ویلایی خانه های کنار فرودگاه فتح قرار می‌گیرد به دنبال مرکز آتش سوزی رفته و وقتی هواپیما آتش گرفته را مشاهده می‌کند بالای یک دیوار رفته و با فریادهای کسی زنده است به دنبال نجات افراد داخل هواپیما می‌رود.

در همین زمان تکنسین پرواز که به شدت زخمی شده و از نیمه بدنش از پنجره شکسته شده هواپیما بیرون قرار داشت با تکان دادن دستش از پسر جوا درخواست کمک می‌کند.

مهدی راضی به سرعت خود را به مهندس پرواز هواپیمای بوئینگ 707 که محموله گوشت همراه داشت رفته و توانست مهندس پرواز را نجات دهد.

تکنسین پرواز تنها بازمانده حادثه سقو.ط هواپیمای بوئینگ 707 است که به سرعت به بیمارستان شریعتی البرز منتقل شد و پس از اقدامات ابتدایی برای درمان به بیمارستان بعثت تهران منتقل شد.

مهرداد راضی در خصوص اولین ملاقاتش با خانواده تکنسین پرواز به رکنا گفت: روز گذشته در مراسم خاکسپاری جواد مرادی حضور داشتم که در جلوی مسجد همسر فرشاد مهدوی روبرو شدم که وی شروع به قدردانی و تشکر از من کرد.

مهرداد درباره صحبت بین فرزند مهندس مهدوی که در صفحه اینستاگرامش به انتشار گذاشته گفت: ابتدا یک پیام به دستم رسید که در آن نوشته شده بود که من پسرم مهندس مهدوی هستم، آقا دمت گرم خیلی مرد، ببینمت دستتو می‌بوسم و انشالله بتونم جبران کنم واز نزدیک ملاقاتت کنم.

وی افزود: حس خوبی داشتم و خوشحال بودم که در جواب برای کیوان مهدوی، فرزند مهندس پرواز نوشتم، من وظیفه‌ام را انجام دادم، امروز وقتی شنیدم که حالشون بهتر شده، به پدرتان سلام برسانید و مشتاقم تا سرزنده ملاقات‌شان کنم که در ادامه کیوان پاسخ داد انشالله بتونم جبران کنم و فقط اینو می‌توانم بگویم که خیلی مرد هستید.

مهرداد در مورد احضار شدنش به دادسرا گفت: به عنوان شاهد ماجرا رفته بودم و هر چه اتفاقی که آنجا افتاده بود را به بازپرس توضیح دادم و هیچ نگرانی واتفاق خاصی نبود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 452674 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟