وحشت در بزرگراه شهید فهمیده تهران +تصاویر

به گزارش گروه حوادث رکنا، پس از دریافت خبر این حادثه از سوی شاهدین، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 00:21 دقیقه نیمه شب گذشته، نیروهای عملیات ایستگاه 109 را به بزرگراه شهید فهمیده به سمت غرب بعد از پل شهید همدانی روانه کرد.

بنا به اظهار ایرج رزاق فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه: یک دستگاه خودروی سواری رانا به دلیل نامعلوم پس از انحرف از مسیر اصلی و برخورد با گاردریل به صورت واژگون در بزرگراه شهید فهمیده متوقف شده بود و راننده و سر نشین آن قبل از رسیدن آتش نشانان توسط رانندگان خودرو های عبوری از خودرو خارج شده و سرنشین خودرو سواری -بانوی 35 ساله -دچار مصدومیت جزیی شده بود.

واژگونی خودروی سواری در بزرگراه شهید فهمیده

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با حضور در محل حادثه ایمن سازی های اولیه را با نصب علائم هشدار دهنده ی ایمنی در بزرگراه، پس از قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین انجام و مصدوم را تحویل امدادگران اورژانس دادند.

رزاق رزاق با اشاره به این که علت وقوع این حادثه از سوی پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: خودروی واژگون توسط آتش نشانان به حا لت اول بازگردانده و سپس توسط جرثقیل به حاشیه ی امن بزرگراه منتقل شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 452552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟