حجم ویدیو: 8.73M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19

به گزارش رکنا، جوان مشهور ایرلندی در شبکه‌های اجتماعی این کشور با اقدام عجیب خود در سواحل ایرلند خبرساز شد. «استروگیورل لینگورار» که اصلیتی ایرلندی رومانیایی دارد، در این عمل عجیب اقدام به آتش زدن خودروی مرسدس بنز خود در سواحل ایرلند کرد.
او ابتدا ویدئویی از لحظه آتش زدن خودروی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر و سپس اقدام به حذف این ویدئو کرد. این جوان ماجراجو که بیشتر در لایو فیسبوک خبرساز می‌شود، به Dublin Live گفت که اقدام به آتش زدن خودروی مرسدس ۲۰۰۷ خود کرده که بعد از انتشار، ۴۰۰۰۰ بار به اشتراک گذاشته شده است. او پیش‌تر به خاطر پخش زنده رانندگی بی‌محابا و خطرناکش در جاده‌های دوبلین، پایتخت ایرلند در حالی که مشغول مصرف الکل بود، مورد انتقاد قرار گرفت.
در یک پخش زنده دیگر این جوان ۲۹ ساله در حالی که عقربه کیلومترشمار ماشینش ۲۰۰ کیلومتر را نشان می‌داد، در حال رانندگی در یک بزرگراه و مشغول نوشیدن الکل دیده می‌شد.

در ویدئوی ۳۳ دقیقه‌ای که این جوان امروز منتشر کرد، او در حالی که در داخل خودروی خود نشسته و یک بطری مشروبات الکلی را در دست دارد، از برنامه‌ای که قصد انجام آن را دارد صحبت می‌کند. او در ادامه سوئیچ خودرو را به داخل دریا می‌اندازد و بعد اقدام به آتش زدن یک طناب متصل به خودرو می‌کند و لحظاتی بعد این خودروی مرسدس بنز غرق شعله‌های آتش می‌شود. این ویدئو ۱۵۰۰۰ بار به اشتراک گذاشته شد و توجه ۱۶۰۰۰۰ بیننده را به خود جلب کرد.
انتشار این ویدئو با واکنش کاربران و مورد انتقاد قرار دادن مجدد این جوان همراه شد. البته تعدادی از کابران نیز این ویدئو را ساختگی دانستند. یکی از کابران در کامنتی نوشت: «این اتفاق می‌توانست رخ ندهد.» این کاربر همچنین ادامه داد که او می‌توانست این خودرو را اهدا کند و یا به جای آتش زدن، آن را به فروش برساند.
این ویدئو همچنین مورد توجه رسانه‌های خبری رومانی نیز قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی پربازدید در این کشور شد.
گفتنی است؛ اقدام این جوان در حالی خبرساز می‌شود که او پیش‌تر از پلیس درخواست کرده بود خودروی او را پیدا کند.
اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 452438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟