ماجرای خونین فریادهای کمک کمک یک دختر در لواسان +عکس

به گزارش رکنا، محمدرضا حیدری درباره حمله دو سگ شکاری به دختر بچه‌ای در پارک لواسان بیان کرد: متاسفانه این اتفاق افتاده اما در داخل پارک لواسان نبوده بلکه در خیابان همجوار پارک بوده و اطلاع رسانی خوبی انجام نشده است.

وی در ادامه با بیان اینکه این پارک همجوار با منازل مسکونی است بیان کرد: ورود حیوانات به داخل پارک ممنوع است و نگهبانان پارک از وقوع چنین امری جلوگیری می‌کنند.

وی با تکذیب حمله سگ شکاری به دختر بچه در پارک لواسان اظهار کرد: سگ اهلی خود فرد بوده و قلاده هم داشته، ولی متاسفانه از کنترل صاحبش خارج می‌شود و به دختر پچه حمله می‌کند. این اتفاق در حالی رخ داده است که نگهبان پارک از ورود حیوانات چه با قلاده و چه بدون قلاده به داخل پارک جلوگیری می کند.

وی گفت: در هر پارکی علاوه بر نگهبانی جلوی هر در ورودی ۲ نگهبان دیگر هم در حال گشت زنی هستند.

وی درباره اقدامات شهرداری برای جلوگیری ازتکرار وقوع چنین حوادثی گفت: به دلیل کوهستانی بودن منطقه پیمانکاری گرفتیم تا حیوانات را زنده گیری و سپس عقیم سازی، واکسینه و پلاک می‌کنند و سپس رها می‌کند، ولی فعالان محیط زیست به این امر منتقدند. ولی با این وجود حداقل اطمینان خاطر به وجود می‌آید که با واکسینه شدن این حیوانات امکان انتقال بیماری حیوانات به انسان به حد اقل ممکن می رسد.

وی در ادامه بیان کرد خانواده این کودک از صاحب سگ شکایت کرده‌اند.

علی محمد مختاری مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: ورود حیوانات به پارک‌ها را ممنوع کرده ایم و این امر در سر در ورودی تمام پارک‌ها نصب شده و نگهبان ها از ورود حیوانات به پارک‌ها جلوگیری می‌کنند.

دو هفته قبل خانواده ای برای تفریح به پارک دریاچه لواسان رفتند که متاسفانه دو سگ شکاری بدون قلاده به همراه صاحبشان به دختر بچه ای که در حال بازی بود حمله کرده و با گاز گرفتن دست و کمر کودک او را مجروح می کنند.

کودک از ناحیه دست و برخی دیگر از اعضای بدن آسیب جدی دیده و صورت هم چهار بخیه خورده است. روز حادثه ابتدا با پلیس تماس گرفته شد بر اساس پیگیری های خبرنگار ما پرونده این حادثه در دادگاه در دست بررسی است.

علاوه بر موارد فیزیکی که مطرح شده کودک دچار مشکلات روحی شدید شده است. این دختر بچه بعد از حمله این دو سگ به وی دچار کابوس‌های شبانه، شب ادراری، گریه‌ و ترس‌های بی دلیل روزانه شده است.

مشکلاتی که قطعا آینده این کودک را تحت الشعاع قرار خواهد داد و چه بسا باعث شود این دختر بچه کم سن و سال سالیان سال با کابوس حمله این سگ دست به گریبان باشد و آسیب های جدی روحی وارد شده به این کودک جبران ناپذیر خواهد بود. آسیب های روحی ای که با پرداخت دیه جبران نخواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 452256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟