مهربان ترین پدر و مادر قلب نوزاد 18 هفته ای را به یک کودک بخشیدند !+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 1.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11

به گزارش گروه ترجمه رکنا، کار انسان دوستانه یک زوج در ایالت تنسی امریکا موجب بروز احساسات کاربران مجازی شد.

این زوج 23 و 26 ساله پس از بارداری و تولد اولین فرزندشان پس از این که متوجه شدند دخترشان دچار یک نوع نارسایی مغزی است که نیمی از مغزش تشکیل نشده و به زودی جانش را از دست می دهد پس از تایید مرگ مغزی نوزاد 18 هفته شان چند روز قبل از آغاز سال نو اعضای بدن دختر کوچولوشان را به سایر کودکان نیازمند اهدا کردند.

به گفته کریستا، مادر کودک، من و همسرم در دوران بارداری متوجه شدیم دخترمان بیمار است و امکان دارد مدتی کوتاه در کنار ما زندگی کند با این حال تصمیم گرفتیم با تولدش برای یک بار هم که شده طعم مادر و پدر بودن را بچشیم.

وی همچنین در ادامه گفت: وقتی در شکمم هنگام بارداری حرکت می کرد و لگد میزد احساس مادرانه در من قوی تر می شد و همین مسئله باعث شده بود من و همسرم بی تاب به دنیا آمدن فرزندمان باشیم به طوری که بدون توجه به بیمار و ناقص بودنش مدام با کلمات محبت آمیز با او صحبت می کردیم و جالب بود که او به حرف های ما واکنش نشان می داد و مانند ماهی در شکمم لیز می خورد و حرکت می کرد.

این پدر و مادر پس از مرگ فرزندشان تصمیم گرفتند با اهدای عضو دخترشان جان دوباره ای به کودکان دیگر ببخشند تا پدر و مادر دیگری مانند آن ها با غصه و تنهایی زندگی نکنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

عکس اهدا عضو

کدخبر: 451463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟