به گزارش گروه حوادث رکنا، مدیر HSE پدافند غیرعامل، مدیریت‌بحران و فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران گفت: حال عمومی 6 نفر از کارکنان این شرکت که در جریان برخورد با یک تپه در محور پرسیاه–ایذه مصدوم شدند، رضایت‌بخش است.

سعید قربانی افزود: این حادثه ساعت 12:30 امروز یکشنبه در جاده پرسیاه – ایذه به‌دلیل انحراف مینی‌بوس حامل کارکنان دستگاه‌حفاری 43 فتح از مسیر و برخورد آن با یک تپه اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: کارکنان این دستگاه در حال جابجایی از موقعیت استقرار دکل به سمت اردوگاه بودند که دچار حادثه شدند و بلافاصله پس از اقدامات اولیه پزشکی از سوی پزشک مستقر در دستگاه حفاری، به وسیله خودروهای فوریت های پزشکی به بیمارستان شهدای ایذه انتقال یافتند.

قربانی گفت: براساس اظهارات کادر درمانی این بیمارستان، مداوای مصدومان که دچار آسیب های سطحی شدند به صورت سرپایی در حال انجام است و جای نگرانی وجود ندارد.

مدیر HSE، پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران افزود: دستگاه حفاری 43 فتح به تازگی عملیات حفاری یک حلقه چاه در این موقعیت عملیاتی که در حوزه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در مناطق نفت‌خیز جنوب واقع است را به اتمام رسانده و برای انتقال به موقعیت جدید آماده می شود.

وی توجه به مقررات و ضوابط ایمنی همسو با رعایت قوانین رانندگی بویژه در جاده های کوهستانی و سخت گذر را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: به‌طور قطع رعایت سرعت مطمئنه، دقت و احتیاط بیشتر مانع بروز چنین حوادثی می‌شود.

 

 

کدخبر: 448638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟