آبان 83؛ آتش سوزی در روستای سفیلان لردگان- چهارمحال و بختیاری- بخاری نفتی دچار حریق شد و 13 دانش‌آموز و معلم گرفتار شدند. معلم بخاری را به راهرو انداخت اما شعله ور شدن دو گالن پر از نفت در راهرو حریق مهیبی به پا کرد. 13 دانش‌آموز با درصدهای متفاوت مصدوم شدند و هنوز پس از سال‌ها آثار آن حادثه را با خود دارند.

آذر 85؛ مدرسه شهید رحیمی درودزن-استان فارس- یک بخاری علاالدین دانش‌آموزان کلاس دومی را گرفتار کرد. 8 دانش‌آموز از ناحیه سر و دست آسیب شدید دیدند.

آبان 89؛ خوابگاه دانش‌آموزی منطقه «چاه رحمان» در 185 کیلومتری زاهدان آتش گرفت و یک دانش‌آموز 13 ساله در آن جان باخت. 67 دانش‌آموز در لحظه حادثه داخل ساختمان بودند که با کمک اهالی محل و معلمان خارج شدند.

آبان 90؛ آتش سوزی در دبیرستان شبانه روزی وابسته به دانشگاه چابهار که منجر به مرگ دو دانش‌آموز و سوختگی سه تن دیگر شد. این حریق به دلیل اتصالی سیم‌های برق خوابگاه دانش‌آموزان اتفاق افتاد.

15آذر ماه 91؛ غیر استاندارد بودن بخاری نفتی و خام سوزی نفت کلاس درس دختران مدرسه ابتدایی شین آباد- آذربایجان غربی- را گرفتار حریق کرد. در این حادثه دلخراش 28 دانش‌آموز دچار سوختگی شدند و یکی از همکلاسی‌هایشان نیز جان باخت. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟