سردار محمد کاظم تقوی در تشریح این عملیات ضربتی اظهار داشت:در پی گزارش سرقت‌های سریالی خودرو و قطعات و لوازم خودرو به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام شکایت تعدادی مال باخته، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس Police قرار گرفت.

سردار تقوی گفت: تیم‌های دایره تجسس کلانتری نجفی که بیشترین وقوع سرقت‌ها در حوزه استحفاظی این کلانتری رخ داده بود به طور پوششی، کنترل و مراقبت‌های نامحسوس خود را در حالی آغاز کردند که با توجه به سرنخ‌های موجود، عاملان سرقت‌های شبانه چهره زنی شده بودند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تیم‌های دایره تجسس کلانتری نجفی در این ماموریت ضربتی ۲ عامل اصلی سرقت Stealing باطری، وسایل خودرو و دوچرخه از پارکینگ‌های منازل مسکونی را شناسایی و در حال سرقت دستگیر کردند.

وی افزود: ۲ متهم ۲۷ و ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه تاکنون به ۱۰۰ فقره سرقت باطری، رینگ و لاستیک خودرو و سرقت دوچرخه اعتراف و پلیس در بازرسی از مخفیگاه آنان هشت حلقه رینگ و لاستیک، ۱۱ عدد باطری، ۴ دستگاه دوچرخه و دیگر وسایل سرقتی را کشف کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری نجفی همچنین در این عملیات عضو دیگر این باند را که با خودروی پراید مرتکب سرقت‌های شبانه لوازم داخل خودرو‌های سواری می‌شد نیز پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی دستگیر و این متهم نیز به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرد و تحقیقات از این فرد ادامه دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟