دستگیری مدیر مدرسه دخترانه در فاجعه مرگبار زاهدان / یک دختر بعد از مرگ زنده شد+ تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین علی موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب زاهدان در ارتباط با آتش‎سوزی یک واحد آموزشی پیش دبستانی و دبستانی در زاهدان اظهار کرد: در حال حاضر معاون و بازپرس ویژه قتل Murder در محل حاضر هستند و با بررسی‌های صورت گرفته قصور مدیر و مربی آموزشی محرز شده و در این زمینه دستور بازداشت آن‌ها صادر شد.

همچنین روابط عمومی آموزش و پرورش اعلام کرد: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان در پی حادثه Incident پیش دبستانی و دبستان دخترانه اسوه حسنه و به منظور ابراز همدردی با خانواده های داغدیده و مصدوم از سمت خویش استعفا کرد.

در متن استعفای ملک محمد سنجرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان خطاب به مدیر کل آموزش و پرورش استان آمده است: باسلام واحترام ضمن عرض تسلیت با عنایت به حادثه دلخراش آتش سوزی پیش دبستانی و دبستان غیر دولتی دخترانه اسوه حسنه در حوزه مسوولیت اینجانب که علیرغم تمامی حساسیت های ویژه ، مکاتبات متعدد، پیگیری ها و نظارت مستمر منجر به این رخداد ناگوار و رنجش و تالم روحی و روانی خانواده های داغدار این مدرسه گردید، فارغ از اینکه مقصر این حادثه کیست بنده بعنوان متولی اصلی امر آموزش و پرورش این ناحیه قصد هیچ گونه توجیهی ندارم و احساس می کنم فرزند و نوه ام را در این حادثه تلخ از دست داده ام فلذا به نشانه احساس مسوولیت اجتماعی و ابراز همدردی استعفای خودم را از مسوولیت آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان تقدیم می دارم.

امیدوارم هیچگاه شاهد چنین اتفاقات ناخوش آیندی در مجموعه آموزش و پرورش نباشیم.

سومین دانش‌آموز آسیب دیده در آتش سوزی مدرسه احیا شد

مدیرروابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: پزشکان توانستند "مریم نوکندی" دانش آموزی که پیش از این تصور می کردیم فوت کرده است احیا کنند.

طبق اعلام علی مرادی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، سومین دانش آموز آسیب دیده در حادثه Incident آتش سوزی دبستان دختران اسوه شهر زاهدان با تلاش پزشکان احیا شد.

وی افزود: پیش از این تصور می‌کردیم که این دانش آموز فوت کرده اما کادر پزشکی از احیای این دانش آموز به نام مریم نوکندی خبر می‌دهند.

مدیرروابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: دو دانش آموز با نام‌های صبا عربی و مونا خسروپرست در این حادثه جان باختند و دو دانش آموز دیگر دچار سوختگی هستند که حال آنها چندان مناسب نیست و باید برای بدست آوردن سلامتی Health آنها دعا کرد.

پیش از این و ساعاتی قبل مسئولان آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از فوت سه دانش آموز در این حادثه خبر داده بودند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

آتش سوزی مدسه زاهدان

آتش سوزی مدسه زاهدان

آتش سوزی مدسه زاهدان

کدخبر: 445824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟