21 پرواز فرودگاه اهواز به علت مه غلیظ لغو شد و همه مسافران با دلنگرانی تنها به مونیتور پروازها خیره شدند که جلوی همه پروازها نوشته شده بود لغو شد.

یکی از مسافران در این خصوص گفت: همه مسافران از اینکه پرواز داشته باشند وحشت زده بودند و از اینکه پروازها لغو شده و همه برنامه هایشان به هم ریخته بود نگران بودند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: به دلیل وقوع پدیده مه شدید و کاهش شعاع دید در فرودگاه بین‌المللی اهواز از شب گذشته تا کنون 21 پرواز این فرودگاه باطل شده است و 3 پرواز دیگر نیز تا اطلاع ثانوی تاخیر دارند.به گزارش رکنا، محمدرضا رضایی با اشاره به وقوع پدیده مه در شهر اهواز اظهار کرد: از حوالی ساعت 19 شب گذشته شاهد وقوع پدیده مه شدید در شهرستان اهواز بودیم و این موضوع بر روی شرایط پروازها اثرگذار بود.

وی با اشاره به این‌که شب گذشته دید افقی در اهواز به حدود 20 متر رسید، افزود: وقوع این پدیده در اهواز باعث کاهش شعاع دید و در نتیجه در شب گذشته 16 پرواز فرودگاه بین المللی اهواز باطل شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان تصریح کرد: صبح امروز نیز 5 پرواز ورودی از شهرهای تهران و مشهد به اهواز نیز به دلیل مه غلیظ باطل شد و مسافران به دلیل شرایط جوی نامناسب نتوانستند به مقصد موردنظر خود سفر کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین 3 پرواز دیگر به مقاصد تهران و جزیره خارک نیز به دلیل شرایط جوی تا اطلاع ثانوی تاخیر دارند.

وی ادامه داد: صبح امروز دید افقی در فرودگاه اهواز حدود 20 متر بوده و در حال حاضر حدود 100 متر است و شرایط برای پرواز مناسب نیست.

فیلم پربازدید از وحشت مردم در هواپیمای تهران-بندرعباس

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟