واژگونی پژو توسط راننده 18 ساله در بزرگراه نیایش تهران !+عکس

به گزارش رکنا، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 22:13 شب گذشته در جریان حادثه Incident واژگونی یک دستگاه خودروی سواری قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 55 را به غرب به شرق بزرگراه نیایش بعد از پل Bridge اشرفی اصفهانی، اعزام کرد.

امیرعباس عادل فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در بزرگراه نیایش به سمت شرق در حال حرکت بود که به علت نامعلوم با یک دستگاه خودرو سواری پراید که در حاشیه بزرگراه پارک شده بود، به شدت برخورد کرده و واژگون شده بود.

وی با اشاره به مصدومیت راننده مرد 18 ساله خودروی سواری پژو 405 افزود: رانندگان هر دو خودروی آسیب دیده پیش از رسیدن آتش نشانان توسط رانندگان خودروهای عبوری خارج شده بودند.

عادل تصریح کرد: نیروهای عملیات راننده جوان پژو را که از ناحیه دست چپ دچار جراحت شده بود تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند و به سرعت پس از ایمن سازی محل حادثه با قطع سیستم برق خودرو و کشیدن نوار احتیاط، اقدام به ایمن سازی محل کردند و پس از به حالت اولیه درآوردن خودروی سواری و جلوگیری از نشت بنزین پژو 405 و انتقال آن به وسیله جرثقیل به ماموریت خود پایان دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 445334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟