بدن زن تهرانی زیر لیزر رفع موهای زائد به طرز هولناکی سوخت + عکس

به‌همین خاطر با مشورت و پیشنهاد یکی از دوستانش به مطب یک پزشک Doctor عمومی مراجعه کرد. پزشک فقط کار مشاوره را انجام می‌داد و «مستانه» پس از اینکه توضیحات لازم را شنید به اتاق مخصوص رفت.

داخل اتاق خانم جوانی که خود را تکنیسین این کار معرفی کرد زن میانسال را برای لیزر آماده و شروع به‌کار کرد. وقتی دستگاه روی بدن مستانه به حرکت درآمد با هر بار فشردن کلید دستگاه، وی سوزش و دردی نه چندان عمیق در محل لیزر احساس می‌کرد. وقتی درد و سوزش بیشتر شد او به خانم تکنیسین اعتراض کرد اما وی آن را طبیعی دانست.

اما این درد در بخش‌هایی از بدن بیش از حد تحملش بود و اعتراض‌هایش نیز نتیجه‌ای نداشت. وقتی کار تمام شد پوست بدن او ملتهب بود و زن جوان به او توصیه کرد پماد سوختگی استفاده کند. «مستانه» که تصور می‌کرد عوارض بعد از لیزر طبیعی است و باید تحمل کند دو روزی به بدنش پماد سوختگی زد اما زخم‌های سوختگی هر روز بدتر می‌شد و در برخی جاها زخم‌ها همراه با تاول‌های دردناک شرایط بدی را برای این زن ایجاد کرده بودند.

او پس از مشاهده این شرایط با پزشک مرکز لیزر تماس گرفت و او چند پماد دیگر برایش تجویز کرد. اما هیچ یک از آنها نتوانست زخم‌ها را از بین ببرد. زن میانسال که از این شرایط بشدت ناراحت بود، با حضور در دادسرای ناحیه 19 تهران (دادسرای جرایم پزشکی دارویی) از پزشک مرکز لیزر شکایت کرد.

پرونده با دستور بازپرس در کمیسیون پزشکی مورد بررسی قرار گرفت و 3 کارشناس کمیسیون، پزشک عمومی را به میزان 4 درصد مقصر شناختند.

در حالی که پزشک مدعی بود بیمار برای درمان همکاری لازم را نداشته، پرونده با صدور کیفرخواست با عنوان ایراد صدمه بدنی غیرعمدی ناشی از قصور پزشکی برای رسیدگی به شعبه 1043 دادگاه کیفری 2 (مجتمع شهید قدوسی) به ریاست قاضی Judge افراسیاب ارسال شد. قاضی پس از بررسی مدارک و شنیدن اظهارات طرفین، پزشک عمومی مرکز را به‌دلیل رعایت نکردن موازین علمی و فنی به پرداخت 4 درصد دیه انسان در حق زن میانسال محکوم کرد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

زهره صفاری

کدخبر: 445265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟