اتفاقی وحشتناک در باند فرودگاه / عبور قطار پرسرعت از وسط باند +عکس

در کشور نیوزیلند فرودگاهی به نام گیسبورن وجود دارد که یک ریل راه آهن و قطار از وسط این باند فرودگاه عبور می کند.

فرودگاه گیسبورن ، باند فرودگاهی با یک تقاطع راه آهن

برخی چیزها وجود دارند که حتی هیجان انگیزترین خلبانان و مسافران را تحت تاثیر قرار می دهد و این مورد می تواند شامل فرودگاه گیسبورن شود. گیسبورن که در حومه الگینٍ نیوزیلند واقع شده است، 62 باند داخلی و بین المللی نسبتاً کوچک را دارا می باشد. تقریباً 400 هکتار زمین را پوشش می دهد که ممکن است برای فرودگاه زیاد نباشد با این حال، هر اینچ از آن کافی است.

فرودگاه گیسبورن  یک خط راه آهن عملکردی دارد که از باند اصلی عبور می کند و آن به این معنی است که یک قطار می تواند تنها چند قدم دورتر از یک هواپیمای در حال فرود، حرکت کند. طبیعتاً، ترافیک منطقه بسیار تحت کنترل است اما، تنها فکر دو نوع حمل و نقل، کافی است تا حتی مسافران را عصبی کند. علاوه بر باند اصلی، که 4297 متر است، فرودگاه سه باند علفی را هم فراهم می کند که برای هواپیماهای سبک طراحی شده است .

در حال حاضر، فرودگاه گیسبورن تنها برای پروازهای منطقه ای بکار می رود و خط قطار پالمرستون شمالی - گیسبورن باعث رویدادهای تاسف باری نشده است. میزان حوادث Accidents سالانه هواپیما در سراسر جهان کاهش یافته است. فرودگاه گیسبورن نیز به همین گونه بوده است.

به تازگی، یک وام 5.5 میلیون دلاری برای توسعه مجدد و طراحی مجدد را دریافت کرده است ؛ علاوه بر افزایش سطح امنیتی باند اصلی، این مکان نیز منعکس کننده فرهنگ منحصر به فرد منطقه تایویتی خواهد بود. اگر شما به این نقطه عطف منحصر بفرد علاقه مند هستید، هنوز هم می توانید شانس فرود بر روی باند این فرودگاه را داشته باشید، که از یک خط آهن کارکردی عبور می کند که حقیقتا این یک تجربه منحصر به فرد است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟