کشف طلا در مدفوع انسان/اتفاقی عجیب در فرودگاه+عکس

در یک فرودگاه ماموران امنیتی پلیس Police از یک مسافر کیسه حاوی خمیر قهوه ای رنگی را که فکر می کردند مدفوع باشد گرفتند و پس از بررسی ها متوجه شدند که این خمیر طلا می باشد.

برخی افراد هستند که برای فرار Escape از مالیات دست به کارهای عجیب و غریبی می زنند که در انتها بیشتر در دردسر می افتند مثل موردی که در این بخش از نمناک خواهید خواند . ماجرا زمانی فاش شد که مسافری را برای حمل کیسه مدفوع دستگیر کردند و در بررسی ها پلیس فرودگاه به طلا برخورد کرد و پس از آن معلوم شد فرد 17 کیلو پوند از این فلز گرانبها را به شکل خمیر درآورده است. مسافری که نامش فاش نشده است، پس از اینکه توسط مامور امنیتی مورد بازرسی بدنی قرار گرفت، داخل شلوارش کیسه خمیر قهوه ای را جا ساز کرده بود را رو کرد.

کشف خمیر طلایی که شبیه به مدفوع بود

هنگامی که مقامات کیف را باز کردند، فکر کردند که 650 گرم مدفوع پیدا کرده اند - اما بعد از گذاشتن آن بر روی آتش، تشخیص دادند که خمیر چسبناک پر از پودر طلا است. افسر فرودگاه در اینمورد گفت :" از مرد خواسته شد که کنار بایستد و با افسران برای بررسی دقیق هم کاری کند.

گرفتن 17 کیلو پوند خمیر طلا از مسافر فرودگاه

در بررسی ها، مرد کیسه ای را با نوار به کمرش بسته بود وقتی کیسه را باز کردیم، در آن خمیر زرد تیره رنگی وجود داشت که در ابتدا گمان می رفت مدفوع انسان باشد اما بعد از آزمایش متوجه شدیم که آن فلزی ارزشمند به نام طلاست ."

طلا در محل توقیف شد، اما اگر آن مرد مالیاتش را پرداخت کند به او تحویل داده خواهد شد، زیرا ارزش واردات کم تر از 22 کیلو پوند است. برای استخراج طلا از خمیر، باید قبل از روی حرارت قرار گرفتن با مایع اشتعال زا خیس شود.این مقام افزود:" اگر او مالیات و جریم اش را بپردازد، طلای ضبط شده در لحظه تحویل داده خواهد شد."اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟