سرنوشت عجیب مرد تهرانی روی تختخواب  +تصاویر باورنکردنی

به گزارش رکنا، این حادثه Incident توسط شخص همراه این بیمار درساعت 11 صبح دیروز طی تماس با سامانه ی ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله پس از دریافت خبر این حادثه آتش نشانان ایستگاه ۷۸ را به شهرک کاروان، خیابان عباسی، خیابان باهنراعزام کرد.

سعید شاهمرادی فرمانده ی آتش نشانان اعزامی در این باره اظهار داشت: پیرمرد ۸۵ ساله ای به علت بیماری در بستر خوابیده بود که با کمک فرد همراهش در هنگام بلند شدن از روی تخت خود ناگهان پای راستش لای میله های فلزی تخت گیر کرد و دیگر خارج نشد.

وی با اشاره به قرار گرفتن پیرمرد بیمار در وضعیت نامناسب به گونه ای که قادر به هیچ گونه حرکتی نبود، اضافه کرد:. آتش نشانان بی درنگ با استفاده از تجهیزات موجود در خودروها و رعایت موارد ایمنی در حضور عوامل اورژانس اقدام به ایجاد فاصله بین آهن های تخت کرد و پای وی را آزاد نمود. پس از رها سازی وی و تحویل به عوامل اورژانس، آتش نشانان با دادن تذکرات ایمنی به خانواده اش به عملیات خود پایان دادند.

شاهمرادی خطاب به خانواده های محترمی که بیمار مسن در منزل دارند گفت: این عزیزان برای حرکت و یا جابجایی بیمار خود بسیار دقت نموده و موارد ایمنی را رعایت کنند که با توجه به سن و سال این بزرگواران دچار مشگل نشوند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445109 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟