حادثه هولناک برای کارگر نصاب آسانسور+ عکس

به گزارش حوادث Accidents رکنا، عصر روز گذشته به دنبال تماس همکاران فرد حادثه Incident دیده با سامانه 125 و اعلام وقوع این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 98 این سازمان را در ساعت 17:23 دقیقه به بلوار فردوس شرق، خیابان 18 رهسپار کرد.

174-(1)

مهرزاد نقره فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: در یک مجتمع 14 طبقه در دست ساخت، یک تکنسین آسانسور در طبقه دوم این مجتمع مشغول کار نصب آسانسورجدید بود که به علت بی احتیاطی فرد، ناگهان پای وی مابین وزنه تعادل آسانسور و قسمت آهن کشی آن گیر کرد به گونه ای که تلاش وی و همکارانش برای رها سازی پایش نتیجه ای نداد.

مهرزاد نقره افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از بررسی و ایمن سازی محل با استفاده از ابزارهای لازم اقدام به مهار وزنه تعادل کردند.

174-(2)

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات خود، قسمتی از آهن کشی را برش داده وسپس پای فرد حادثه دیده را آزاد کردند.

این فرمانده آتش نشانی علت وقوع این حادثه را از طرف کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی اعلام کرد و اظهار داشت: شخص آسیب دیده بلافاصله پس از رهاسازی پایش، برای انجام درمان های لازم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 445097 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟