تصادف وحشتناک در بزرگراه خرازی

به گزارش حوادث رکنا، ساعت 08:04 صبح امروز در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125، مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در بزرگراه خرازی غرب به شرق، روبروی شهرک شهید باقری، ستادفرماندهی آتش نشانی تهران، زنگ ایستگاه 114 را به صدا درآورد وآتش نشانان این ایستگاه به محل حادثه Incident اعزام شدند.

170-(2)

به گفته بهزاد حاج جعفری فرمانده آتش نشانان اعزامی: درزمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری ام وی ام به علت نامعلوم واژگون و راننده آن که بانویی 30 ساله بود پیش از رسیدن آتش نشانان، از خودرو خارج و از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود.

170-(3)

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی محل حادثه و قطع جریان برق خودرو، ازنشت بنزین جلوگیری کردند و با انتقال خودرو به حاشیه امن بزرگراه، از بروز حوادث Accidents احتمالی دیگر جلوگیری کردند.

حاج جعفری با بیان اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان راهور درحال بررسی است خاطرنشان کرد: آتش نشانان با ارائه تذکرات ایمنی به راننده این خودرو و سپردن محل به عوامل راهور، با هماهنگی ستاد فرماندهی به ماموریت خود پایان دادند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 444916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟