نجات معجزه آسای مردی از دل آتش خیابان امین الملک +تصاویر

به گزارش رکنا، ساعت 8:55 دقیقه امروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی ساخت ومحبوس شدن یک نفرداخل منزل، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه های 70، 28 ونجاتگران 5 مستقر در ایستگاه 38 را به همراه تشک و خودروی نردبان رهسپار خیابان امین الملک، خیابان صبوری کرد.

به گفته حجت قاسمی افسرآماده منطقه چهارعملیات که ازلحظات اولیه به همراه آتش نشانان درمحل حادثه Incident حضورداشت: درزمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که طبقه دوم یک ساختمان دوطبقه مسکونی به وسعت تقریبی70 مترمربع کاملا شعله ورشده و هرلحظه بر وسعت آتش سوزی افزوده می شد.

160 (4)

وی افزود: باتوجه به محبوس شدن پیرمرد 75 ساله درمیان شعله های آتش، آتش نشانان به سرعت در یک عملیات حساس و نفسگیر تلاش خود را به کار بستند و موفق شدند وی را که از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی شده بود از میان دود و آتش خارج و به پشت بام منتقل کردند.

قاسمی تصریح کرد: گروهی دیگر از آتش نشانان با کشیدن چند رشته لوله آبدهی به محل آتش سوزی، شعله های سرکش آتش را مهار و خاموش کردند.

160 (16)

وی با اشاره به سوختگی شدید مصدوم و عدم امکان انتقال این فرد ازراه پله ساختمان افزود: نجاتگران حاضر در محل با استفاده ازطناب و بسکت نجات، این فرد را به سطح زمین منتقل کرده و وی را تحویل عوامل اورژانس حاضر درمحل دادند.

گفتنی است: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان منطقه در دست بررسی است.

160 (15)

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 444890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟