عجیب ترین عکس ها از تصادف وحشتناک در مرکز تهران! + جزییات

به گزارش حوادث رکنا، در پی برخورد سه دستگاه خودروی سواری با یکدیگر در بزرگراه یادگار امام(ره)، نرسیده به فرحزاد و تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 23:15 دقیقه شب گذشته بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های 58، 124 و گروه امداد و نجات سه را به محل حادثه Incident رهسپار کرد.

برخورد زنجیره ای 3 خودرو

داوود علیاری افسر آماده منطقه دو عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: در این حادثه سه دستگاه خودروی سواری شامل دو دستگاه پژو206 و یک دستگاه خودرو سواری تیبا به شدت با یکدیگر برخورد کرده بودند.

برخورد زنجیره ای 3 خودرو

وی ادامه داد: در پی این حادثه سرنشینان این خودرو ها قبل از رسیدن آتش نشانان توسط رانندگان خودرو های عبوری از داخل خودرو ها خارج شده بودند.

برخورد زنجیره ای 3 خودرو

وی افزود: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل حادثه، عملیات امدادرسانی به آسیب دیدگان را آغاز کردند و سرنشینانی که دچار آسیب دیدگی شده بودند را تحویل عوامل اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی با اعلام این که علت بروز این حادثه رانندگی توسط پلیس Police راهور در دست بررسی است، تاکید کرد: دو نفر از مصدومین این حادثه بلافاصله به وسیله آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 444826 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟